P3 Star idag om att legalicera Cannabis eller (och hasch)

Hmm, Om någon har följt eller lyssnat på P3Star idag.Så hoppas jag att ni som jag som växte upp under 60-70-talet gör er hörda när media tar upp sådana här vansinniga saker.
Ingen med lite längre erfarenheter av droger i någon form kan tycka att man ska legalicera droger.
Till och med nikotin (cigg,snus) och alkohol skulle ha förbjudits om dom hade kommigt idag.
Sedan måste man se skillnad på droger och narkotiska preparat.
Morfin är narkotikaklassat medan Tiparol som är ett mordernt syntetiskt preparat som motsvarar morfin är det inte.
Tiparol kan jag föra med mig över gränser men inte morfin. Vilket också är helt idiotiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0