King cabben

Handgasen funkade sådär ...Men en ny shystering så kanske den blir shyst ändå.
Så ska söka besiktningstid idag år fortvarande inte av bromstrumman .
Men jag liindade min radioantenn runt borsten i snabbtvätten så jag underade på en ny antenn.
Tog en vanlig el kabel och tryckte ner i antennenhålet och det verkar fungera har agt längs gummilisten
över dörren, behöver väl justeras lite för att bli optimal.
Fårväl göa ett nytt försök i eftermiddag med bromtrumman. Tänkte att det borde gå att ta gasflaskan från grillen och kopplatillnåt gammalt gasol kök som man kan slakta för att få en brännar som kan värma
loss trumman

Kommentarer
Postat av: pelle

Ja, Jj kräver nog lite lyssningar kan jag tänka mig. Om man inte är "van" vid den sortens musik. Utan att låta allt för pretto ;)

2010-03-11 @ 15:13:48
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Bumbibenny

tja med barnen p väg ut så år man ju endel egen tidiigen

2010-03-13 @ 09:30:42
URL: http://bumbibenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0