King caben

Shhhiit jag srev en massa och tappade bort ALLT-
Nåja King cabben hade ju endel problem med bromsarna  V. bak vil ju inte bromsa lika mycket som dom andra men efter att ha dragit och försööky justra de med handbromsen tror jag att den nu fungerar . Försökte i tvådagar att få lossbromstrumman men lycckades inte.försökte med frysspray men den var lite ööverrekamerad.
Biltema hade en som blev riktigt kall meen nu hade dom n med olja helt menlös.
Men om någon som mot förmodan läer den här bloggen och vet var man kan testa bromsarna på ett par rullar så skulle de vá bra.
nnars får jag väl åka till bes. och channsa.._)
Men nåt kul gjorde jag idag. jagköpte en enkel vajer med hndtag i år om jag monterde som hhansgas . föörhoppnings is ska det spara endel bränsle. Det kommer ju attsakka i uppförsbackarna men detgårju desto fortare i neförsbackara:--)
Ska test köra den till jobbt imoorgon.Den vvrkr dra nrmaree en liter milen fst det är ju bra n knapp mil så en når ju precis upp i maxtemp.när jaag tänger av den.

Så ha ett BRA Liv å hörs vi nästa gång
MVH BST

Kommentarer
Postat av: Bumbibenny

<script src="http://js.bloggvarde.se/js/value.js?id=MTc0NDk4&d=6"></script><noscript><noscript><a href="http://bloggvarde.se">Denna blogg &auml;r v&auml;rd 2 997 kr</a></noscript>

2010-03-10 @ 19:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0