nästa dag med min KingCab

Får ta till det extra siverjon batteriet för att få i gång den i morse.
Men sedan gick den helt felfritt.
å ut efter jobbet tänkte jag att den skulle klara att starta efter att kötr den utan någon el på !
Så jag chansade och parkade utanför huvudingången på handikapprutan....
Så den var givetvis stendöd när jag kom ut.
Upp med huven och låtsas som ingenting. Hämta silver jon batteriet och koppla det tilll ena batteriet i bilen,en liten pojke stod och tittade på med sin mamma, jag var tvungen att prata lite med honom och så in i bilen vrid på nyckeln och ingenting händer.Hmmm ... Ut igen kolla kablarna in igen och.... inget-
Fasen också ut igen den lille grabben säger något så jag svarar att så är det med gamla bilar ibland ...Nu då åssså drar den i gång med ett jädrans liv men den går ut och koppla ifrån silverjon batteriet ochin med det i bilen slänger mig in bakom ratten och titta ut ...hmm.. jag ser ingenting vad är detta nu Men så kommer jag på det jag glömde stänga huven. Ut igen låssas som inget så nu kan jag äntligen komma iväg.
Sedan vid hemkomsten tänkte jag att det hade slutat tjuta om fläktremmen.Sååå jag kollade remmen till generatorn och den var intr så spänd.
Okej snabbt gjort hemma med mina egna verktyg så sisallabin nu hoppas jag att den kanske laddar igen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0